Настоящите Общи условия уреждат предоставянето на ивент зали Q base за временно възмездно ползване от Наемодател на потребители, наричани по-долу Клиент. Настоящите общите условия са налични на страницата на Наемодателя www.Qbase.bg. Подавайки заявка за наемане на някоя от двете ивент зали, Клиентът декларира, че е запознат с Общите условия и ги приема, както и че е обвързан от тях в съответната им редакция, действаща към момента на приемането им. С извършване на плащане по направената заявка се счита, че Клиентът е приел безусловно уговореното в договора и общите условия, и че между страните е наличен валиден договор с параметрите по заявката. Общите условия са неотменима част от договора. Тарифата на Наемодателя е част от общите условия.
Всяка от Страните заявява изрично и се съгласява, че сключването на Договор и потвърждаването на съгласие с Общите условия по електронен път ще има същите задължителни правни последици като подписа върху писмените документи и ще бъде допустимо доказателство в съда и всяка друга институция за уреждане на спорове.
І.СЪЗДАВАНЕ НА ПРОФИЛ1. В хода на резервацията Клиентът създава профил по зададените от Наемодателя параметри. Наемодателят одобрява създадения профил. Одобряването на профил се извършва изцяло по преценка на Наемодателя. Наемодателят има право да откаже одобряването на профил на Клиент или да деактивира вече създаден такъв, включително в случай, че бъде установено предоставянето на невалидни документи и/или невярна информация при създаване на профила и/или при наличието на достатъчно основания да се счита, че Клиентът е недобросъвестен и/или съществува основателно предположение за използването на наетите помещения за по начин, който е несъвместим с предназначението им или противоречи на морала, обществения ред или приложимите закони.
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
1. Наемодателят определя лице за контакт за Клиентите:Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
4. С подаване на заявката давам на Наемодателя съгласието си да обработва личните ми данни (ЕГН, адрес, име, презиме, фамилия, гражданство, адрес, мобилен телефон, електронна поща, и други, предоставени от Клиента и трети лица) с автоматични или други средства за целите на сключването, администрирането и изпълнението на Договора, както и за други цели, за които съм изразил или ще изразя в бъдеще моето съгласие.
5. Съзнавам и съм съгласен, че при сключването и изпълнението на Договора, Наемодателят има право да събира, оценява и по друг начин да обработва всички законно притежавани данни на Клиента .
ІХ. ДРУГИ УСЛОВИЯ 1. Наемодателят определя лице за контакт за Клиентите:Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
V. РЕЗЕРВАЦИЯ, ПРОМЯНА И ОТКАЗ ОТ РЕЗЕРВАЦИЯ1. Резервацията, промяната и отмяната на резервация се извършва чрез он-лайн платформата на Наемодателя на адрес www.Qbase.bg. На платформата е наличен дневен часови график, от който Клиентите избират за ползване желаните от тях периоди. В графика свободните периоди са отразени в зелен цвят, а вече заетите са в червен цвят. Заетите периоди не подлежат на заявка.
2. След създаване на валидна резервация и заплащане от Клиента, Наемодателят предоставя уникален код за достъп, с който Клиентът ще получи достъп до резервираната зала в заявения период.
3. При отмяна на направена резервация до 5 дни от датата на наемане Наемодателят дължи връщане на 50 % от сумата за наем, както и взетия депозит от Клиента. При отмяна три дни или по – малко от датата на наемане сумата за наем не се връща, само дадения депозит подлежи на възстановяване.
4. Клиентът може да промени направената резервация в случай, че желаните от него нови часове за ползване са свободни, съобразно часовия дневен график, това може да бъде направено в срок не по кратък от 48 часа от часа на направената вече резервация. Клиентът трябва да има в предвид, че в зависимост от Тарифата на Наемодателя новия час може да бъде на различна цена от стария. В този случай Клиентът дължи доплащане на цената. При промяна на час или ден на резервацията Наемодателят не връща заплатени от Клиента суми, независимо от разликата в цените. В този случай Наемодателят генерира нов код за достъп съгласно чл 2 от този раздел.
5. За извършване на всички плащания се приемат следнит видове кредитни/дебитни карти – Eurocard/Mastercard, American Express Card, VISA Card. Клиентът трябва да бъде собственик на кредитната/дебитна карта и последната да бъде валидна за извършване на процедура по авторизация за срок от 1 месец .
6. В случай, че Клиентът желае да се удължи наемният период непосредствено след изтичане на резервирания му период и при свободен последващ период, съобразно дневния часови график на Наемателя, Клиентът следва да направи и заплати нова заявка на електронната платформа на Наемодателя.
VІ. ОТГОВОРНОСТ НА НАЕМОДАТЕЛЯ1. Наемодателят предоставя за временно и възмездно ползваневалидно резервираната от Клиента ивент зала. Залата се предоставя готова за ползване, в едно с описаното в глава ІІІ, т.1 оборудване. Наемодателят гарантира изпълнението на всички национални разпоредби, които се прилагат за предоставяните зали, включително строителни и противопожарни наредби, предоставяне на помещения на лица със специални нужди. Наемодателят гарантира спокойно и необезпокоявано ползване от клиента на наетата зала в заявения срок.
2. 15 минути преди изтичане на резервирания от Клиента период, Наемодателят изпраща SMSна посочения в резервацията мобилен телефон на Клиента предупреждение за изтичане на периода на ползване.
3. Наемодателят има право да задържи, съобразно Тарифата на Наемодателя суми, при наличие на обстоятелства по VIІ, чл.3, 4 или 5 от ОУ
4. Наемодателят е длъжен да възстанови в срок от 5 работни дни от напускане на залата от Клиента направения от него депозит, в случай на отсъствие на обстоятелствата, описани в глава VII, чл.3, 4 или 5 от ОУ.
5. При настъпване на форсмажорни обстоятелства /природни бедствия, наводнение, земетресение, пожар, военни действия, терористични действия, епидемия, граждански безредици и др/, които правят невъзможно или неуместно, незаконно или нецелесъобразно провеждане на събитието на Клиента, страните не носят отговорност за неизпълнение, при своевременно изпращане на известие до другата страна. Страните запазват правото да реализират заявените ангажименти след отпадане на форсмажорните събития.
VIІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА. ОБЕЗЩЕТЕНИЯ1. Клиентът има права да използва залата, в едно с предоставеното за нея оборудване и съобразно направената резервация и плащане. Клиентът няма право да преотдава залата, както и да я използва за цели, различни от заявените. Клиентът декларира, че е извършил всички предварителни действия и е получил всички предварителни разрешения за използване на музикални композиции, обект на законите за защита на интелектуалната собственост.
2. За времето, в което Клиентът ползва залата, е длъжен да полага необходимата грижа на разумен и добросъвестен собственик. Клиентът носи отговорност за всички щети, причинени на Наемодателя и неговата собственост от него, негови клиенти, гости, служители и доставчици.
Клиентът декларира, че организацията и провеждането на организираното от него събитие е единствена и изключителна отговорност на Клиента.
3. Клиентът е длъжен да напусне залата в точния час, в който изтича направената от него резервация.
4. Клиентът е длъжен при напускането на залата да прибере в указаните места използваните от него съоръжения.
5. Клиентът е длъжен преди напускане на залата да почисти и да отстрани цялото оборудване, декорация, лични вещи и документация, която е внесъл на територията на залата.
6. При неизпълнение на ангажиментите, описани в т. 3, т. 4 или т. 5 от настоящия раздел, Клиентът дължи неустойка, в размер на 100 лв, която се удържа от направения депозит.
7. Клиентът има право да внася храни, напитки, цветя и/или друга декорация само след съгласуване с Наемодателя и след като заяви в резервацията вида и количеството им.
VІІІ ДЕКЛАРАЦИИ НА КЛИЕНТА във връзка с обработването на лични данни:С приемането на настоящите общи условия, Клиентът еднозначно и безусловно декларира следното:
1.Потвърждавам, че предоставените от мен данни на Наемодателя, необходими за сключването и изпълнението на Договора са верни, точни и пълни.
2. Декларирам, че съм напълно запознат с Общите условия и Тарифата на Наемодателя, условията му са ми изяснени преди подписването на Договора и съм съгласен и приемам тези условия.
3. Запознах се и съм съгласен с последствията от неизпълнението на ангажиментите ми, включително дължимите неустойки.
4. С подаване на заявката давам на Наемодателя съгласието си да обработва личните ми данни (ЕГН, адрес, име, презиме, фамилия, гражданство, адрес, мобилен телефон, електронна поща, и други, предоставени от Клиента и трети лица) с автоматични или други средства за целите на сключването, администрирането и изпълнението на Договора, както и за други цели, за които съм изразил или ще изразя в бъдеще моето съгласие.
5. Съзнавам и съм съгласен, че при сключването и изпълнението на Договора, Наемодателят има право да събира, оценява и по друг начин да обработва всички законно притежавани данни на Клиента .
ІХ. ДРУГИ УСЛОВИЯ 1. Наемодателят определя лице за контакт за Клиентите:Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
ІІІ. ИВЕНТ ЗАЛИ.1. Наемателят разполага с две ивент зали, находящи се на адрес в гр. София, кв. Иван Вазов, ул. Бурел № 49-51. Помещенията са Q1, с площ от 70 кв.м. и Q 2 с площ от 55 кв.м. Зала Q 1 се намира на кота 0, Зала Q 2 се намира на кота – 1 етаж. Залите са подходящи за провеждане на презентации, срещи, уроци в това число и по рисуване, курсове по йога, пилатес, терапевтични сеанси, уъркшопи и други. Всяка зала е снабдена със сгъваеми бюра, столове, мултимедия, озвучаване, дъска за писане, стативи, постелки за йога. Помещенията са климатизирани и с вентилация.
2.Залите се резервират и заплащат през сайта www.Qbase.bg
3.Залите могат да бъдат наемани поотделно или заедно. Минималният срок на наемане е 1 /един/ астрономически час.
4. Залите са изцяло на самообслужване. Клиентите могат да ползват всяко едно от предоставените съоръжения и инвентар. След края на наетия период Клиентите следва да приберат ползваните съоръжения и инвентар на установените за тях места и да почистят и подредят наетата зала, да отстранят всяка декорация, лични вещи и документация, които са внесени в залата.
5. Наемодателят предоставя комплимент на Клиента пречистена вода Fibo, чай и кафе.
6. В залата има постоянно видеонаблюдение. В случай, че Клиентът желае то да бъде изключено поради нужда от конфиденциалност или друга причина, той декларира, че няма да извършва действия, които противоречат на закона или морала. В този случай удържаният от Наемодателя депозит се увеличава на 300 лв. При желание да се изключи видеонаблюдението Клиентът трябва да се свърже с Наемодателя на посочения в сайта телефон.
7. В залите се допускат домашни любимци само след предварително съгласуване с Наемодателя на посочения в сайта телефон.
ІV . ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ1. Наемът се определя по Тарифата на Наемодателя, налична на страницата на Наемодателя. Наемът се заплаща 100% предварително, след одобряване на заявката. Наемът включва наемна цена и ползване на предоставеното оборудване, както и представеният от Наемодателя комплимент – вода и кафе.
2. Наемната цена се заплаща изцяло и в пълен размер авансово при резервацията. В случай, че Клиентът не използва заявената ивент зала, без да е оттеглена или променена заявката, съгласно раздел V от ОУ, сумата за наем не се връща.
3. При създаване на резервацията, Клиентът дължи и гаранционен депозит, в размер на 100 лв. В срок до 5 работни дни от освобождаване на залата, депозитът се възстановява, в случай, че не са налични обстоятелства, посочени в глава VII чл.3, 4 и 5 от ОУ.
4. Заплащането се извършва он-лайн, на страницата на Наемодателя. Допустими са следните начини на плащане –директно чрез банкова карта, плащане чрез системата pay pal или чрез банков превод по следната банкова сметка на Наемодателя в банка ОББ: Премио EООД IBAN BG76UBBS80021043474450.
В случай на банков превод Клиентът следва да изпрати на имейла на Наемодателя електронно извлечение от направения превод. Ако Наемодателят не получи извлечението или сумата не постъпи по сметката му до 2 дни от направената резервация, същата се счита за невалидна.
5. Клиентът се съгласява да получава издадените фактури по електронен път на посочен от него ел. адрес в създадения профил. В този случай фактурата се счита за получена от Клиента с факта на изпращането й до посочения от Клиента ел. адрес.
V. РЕЗЕРВАЦИЯ, ПРОМЯНА И ОТКАЗ ОТ РЕЗЕРВАЦИЯ1. Резервацията, промяната и отмяната на резервация се извършва чрез он-лайн платформата на Наемодателя на адрес www.Qbase.bg. На платформата е наличен дневен часови график, от който Клиентите избират за ползване желаните от тях периоди. В графика свободните периоди са отразени в зелен цвят, а вече заетите са в червен цвят. Заетите периоди не подлежат на заявка.
2. След създаване на валидна резервация и заплащане от Клиента, Наемодателят предоставя уникален код за достъп, с който Клиентът ще получи достъп до резервираната зала в заявения период.
3. При отмяна на направена резервация до 5 дни от датата на наемане Наемодателят дължи връщане на 50 % от сумата за наем, както и взетия депозит от Клиента. При отмяна три дни или по – малко от датата на наемане сумата за наем не се връща, само дадения депозит подлежи на възстановяване.
4. Клиентът може да промени направената резервация в случай, че желаните от него нови часове за ползване са свободни, съобразно часовия дневен график, това може да бъде направено в срок не по кратък от 48 часа от часа на направената вече резервация. Клиентът трябва да има в предвид, че в зависимост от Тарифата на Наемодателя новия час може да бъде на различна цена от стария. В този случай Клиентът дължи доплащане на цената. При промяна на час или ден на резервацията Наемодателят не връща заплатени от Клиента суми, независимо от разликата в цените. В този случай Наемодателят генерира нов код за достъп съгласно чл 2 от този раздел.
5. За извършване на всички плащания се приемат следнит видове кредитни/дебитни карти – Eurocard/Mastercard, American Express Card, VISA Card. Клиентът трябва да бъде собственик на кредитната/дебитна карта и последната да бъде валидна за извършване на процедура по авторизация за срок от 1 месец .
6. В случай, че Клиентът желае да се удължи наемният период непосредствено след изтичане на резервирания му период и при свободен последващ период, съобразно дневния часови график на Наемателя, Клиентът следва да направи и заплати нова заявка на електронната платформа на Наемодателя.
VІ. ОТГОВОРНОСТ НА НАЕМОДАТЕЛЯ1. Наемодателят предоставя за временно и възмездно ползваневалидно резервираната от Клиента ивент зала. Залата се предоставя готова за ползване, в едно с описаното в глава ІІІ, т.1 оборудване. Наемодателят гарантира изпълнението на всички национални разпоредби, които се прилагат за предоставяните зали, включително строителни и противопожарни наредби, предоставяне на помещения на лица със специални нужди. Наемодателят гарантира спокойно и необезпокоявано ползване от клиента на наетата зала в заявения срок.
2. 15 минути преди изтичане на резервирания от Клиента период, Наемодателят изпраща SMSна посочения в резервацията мобилен телефон на Клиента предупреждение за изтичане на периода на ползване.
3. Наемодателят има право да задържи, съобразно Тарифата на Наемодателя суми, при наличие на обстоятелства по VIІ, чл.3, 4 или 5 от ОУ
4. Наемодателят е длъжен да възстанови в срок от 5 работни дни от напускане на залата от Клиента направения от него депозит, в случай на отсъствие на обстоятелствата, описани в глава VII, чл.3, 4 или 5 от ОУ.
5. При настъпване на форсмажорни обстоятелства /природни бедствия, наводнение, земетресение, пожар, военни действия, терористични действия, епидемия, граждански безредици и др/, които правят невъзможно или неуместно, незаконно или нецелесъобразно провеждане на събитието на Клиента, страните не носят отговорност за неизпълнение, при своевременно изпращане на известие до другата страна. Страните запазват правото да реализират заявените ангажименти след отпадане на форсмажорните събития.
VIІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА. ОБЕЗЩЕТЕНИЯ1. Клиентът има права да използва залата, в едно с предоставеното за нея оборудване и съобразно направената резервация и плащане. Клиентът няма право да преотдава залата, както и да я използва за цели, различни от заявените. Клиентът декларира, че е извършил всички предварителни действия и е получил всички предварителни разрешения за използване на музикални композиции, обект на законите за защита на интелектуалната собственост.
2. За времето, в което Клиентът ползва залата, е длъжен да полага необходимата грижа на разумен и добросъвестен собственик. Клиентът носи отговорност за всички щети, причинени на Наемодателя и неговата собственост от него, негови клиенти, гости, служители и доставчици.
Клиентът декларира, че организацията и провеждането на организираното от него събитие е единствена и изключителна отговорност на Клиента.
3. Клиентът е длъжен да напусне залата в точния час, в който изтича направената от него резервация.
4. Клиентът е длъжен при напускането на залата да прибере в указаните места използваните от него съоръжения.
5. Клиентът е длъжен преди напускане на залата да почисти и да отстрани цялото оборудване, декорация, лични вещи и документация, която е внесъл на територията на залата.
6. При неизпълнение на ангажиментите, описани в т. 3, т. 4 или т. 5 от настоящия раздел, Клиентът дължи неустойка, в размер на 100 лв, която се удържа от направения депозит.
7. Клиентът има право да внася храни, напитки, цветя и/или друга декорация само след съгласуване с Наемодателя и след като заяви в резервацията вида и количеството им.
VІІІ ДЕКЛАРАЦИИ НА КЛИЕНТА във връзка с обработването на лични данни:С приемането на настоящите общи условия, Клиентът еднозначно и безусловно декларира следното:
1.Потвърждавам, че предоставените от мен данни на Наемодателя, необходими за сключването и изпълнението на Договора са верни, точни и пълни.
2. Декларирам, че съм напълно запознат с Общите условия и Тарифата на Наемодателя, условията му са ми изяснени преди подписването на Договора и съм съгласен и приемам тези условия.
3. Запознах се и съм съгласен с последствията от неизпълнението на ангажиментите ми, включително дължимите неустойки.
4. С подаване на заявката давам на Наемодателя съгласието си да обработва личните ми данни (ЕГН, адрес, име, презиме, фамилия, гражданство, адрес, мобилен телефон, електронна поща, и други, предоставени от Клиента и трети лица) с автоматични или други средства за целите на сключването, администрирането и изпълнението на Договора, както и за други цели, за които съм изразил или ще изразя в бъдеще моето съгласие.
5. Съзнавам и съм съгласен, че при сключването и изпълнението на Договора, Наемодателят има право да събира, оценява и по друг начин да обработва всички законно притежавани данни на Клиента .
ІХ. ДРУГИ УСЛОВИЯ 1. Наемодателят определя лице за контакт за Клиентите:Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.
ІI. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КЛИЕНТА, ПОЛЗВАНЕ НА ИВЕНТ ЗАЛИТЕ1. За да наеме ивент зала, Клиентът следва да е пълнолетно физическо лице или действащо юридическо лице. При създаване на профила, Клиентът представя имената си, телефонен номер и имейл адрес, а за юридическо лице предоставя наименование, ЕИК и представител на дружеството. Клиентът предоставя и банкова сметка, по която съобразно тези общи условия ще се възстанови депозитът му.
ІІІ. ИВЕНТ ЗАЛИ.1. Наемателят разполага с две ивент зали, находящи се на адрес в гр. София, кв. Иван Вазов, ул. Бурел № 49-51. Помещенията са Q1, с площ от 70 кв.м. и Q 2 с площ от 55 кв.м. Зала Q 1 се намира на кота 0, Зала Q 2 се намира на кота – 1 етаж. Залите са подходящи за провеждане на презентации, срещи, уроци в това число и по рисуване, курсове по йога, пилатес, терапевтични сеанси, уъркшопи и други. Всяка зала е снабдена със сгъваеми бюра, столове, мултимедия, озвучаване, дъска за писане, стативи, постелки за йога. Помещенията са климатизирани и с вентилация.
2.Залите се резервират и заплащат през сайта www.Qbase.bg
3.Залите могат да бъдат наемани поотделно или заедно. Минималният срок на наемане е 1 /един/ астрономически час.
4. Залите са изцяло на самообслужване. Клиентите могат да ползват всяко едно от предоставените съоръжения и инвентар. След края на наетия период Клиентите следва да приберат ползваните съоръжения и инвентар на установените за тях места и да почистят и подредят наетата зала, да отстранят всяка декорация, лични вещи и документация, които са внесени в залата.
5. Наемодателят предоставя комплимент на Клиента пречистена вода Fibo, чай и кафе.
6. В залата има постоянно видеонаблюдение. В случай, че Клиентът желае то да бъде изключено поради нужда от конфиденциалност или друга причина, той декларира, че няма да извършва действия, които противоречат на закона или морала. В този случай удържаният от Наемодателя депозит се увеличава на 300 лв. При желание да се изключи видеонаблюдението Клиентът трябва да се свърже с Наемодателя на посочения в сайта телефон.
7. В залите се допускат домашни любимци само след предварително съгласуване с Наемодателя на посочения в сайта телефон.
ІV . ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ1. Наемът се определя по Тарифата на Наемодателя, налична на страницата на Наемодателя. Наемът се заплаща 100% предварително, след одобряване на заявката. Наемът включва наемна цена и ползване на предоставеното оборудване, както и представеният от Наемодателя комплимент – вода и кафе.
2. Наемната цена се заплаща изцяло и в пълен размер авансово при резервацията. В случай, че Клиентът не използва заявената ивент зала, без да е оттеглена или променена заявката, съгласно раздел V от ОУ, сумата за наем не се връща.
3. При създаване на резервацията, Клиентът дължи и гаранционен депозит, в размер на 100 лв. В срок до 5 работни дни от освобождаване на залата, депозитът се възстановява, в случай, че не са налични обстоятелства, посочени в глава VII чл.3, 4 и 5 от ОУ.
4. Заплащането се извършва он-лайн, на страницата на Наемодателя. Допустими са следните начини на плащане –директно чрез банкова карта, плащане чрез системата pay pal или чрез банков превод по следната банкова сметка на Наемодателя в банка ОББ: Премио EООД IBAN BG76UBBS80021043474450.
В случай на банков превод Клиентът следва да изпрати на имейла на Наемодателя електронно извлечение от направения превод. Ако Наемодателят не получи извлечението или сумата не постъпи по сметката му до 2 дни от направената резервация, същата се счита за невалидна.
5. Клиентът се съгласява да получава издадените фактури по електронен път на посочен от него ел. адрес в създадения профил. В този случай фактурата се счита за получена от Клиента с факта на изпращането й до посочения от Клиента ел. адрес.
V. РЕЗЕРВАЦИЯ, ПРОМЯНА И ОТКАЗ ОТ РЕЗЕРВАЦИЯ1. Резервацията, промяната и отмяната на резервация се извършва чрез он-лайн платформата на Наемодателя на адрес www.Qbase.bg. На платформата е наличен дневен часови график, от който Клиентите избират за ползване желаните от тях периоди. В графика свободните периоди са отразени в зелен цвят, а вече заетите са в червен цвят. Заетите периоди не подлежат на заявка.
2. След създаване на валидна резервация и заплащане от Клиента, Наемодателят предоставя уникален код за достъп, с който Клиентът ще получи достъп до резервираната зала в заявения период.
3. При отмяна на направена резервация до 5 дни от датата на наемане Наемодателят дължи връщане на 50 % от сумата за наем, както и взетия депозит от Клиента. При отмяна три дни или по – малко от датата на наемане сумата за наем не се връща, само дадения депозит подлежи на възстановяване.
4. Клиентът може да промени направената резервация в случай, че желаните от него нови часове за ползване са свободни, съобразно часовия дневен график, това може да бъде направено в срок не по кратък от 48 часа от часа на направената вече резервация. Клиентът трябва да има в предвид, че в зависимост от Тарифата на Наемодателя новия час може да бъде на различна цена от стария. В този случай Клиентът дължи доплащане на цената. При промяна на час или ден на резервацията Наемодателят не връща заплатени от Клиента суми, независимо от разликата в цените. В този случай Наемодателят генерира нов код за достъп съгласно чл 2 от този раздел.
5. За извършване на всички плащания се приемат следнит видове кредитни/дебитни карти – Eurocard/Mastercard, American Express Card, VISA Card. Клиентът трябва да бъде собственик на кредитната/дебитна карта и последната да бъде валидна за извършване на процедура по авторизация за срок от 1 месец .
6. В случай, че Клиентът желае да се удължи наемният период непосредствено след изтичане на резервирания му период и при свободен последващ период, съобразно дневния часови график на Наемателя, Клиентът следва да направи и заплати нова заявка на електронната платформа на Наемодателя.
VІ. ОТГОВОРНОСТ НА НАЕМОДАТЕЛЯ1. Наемодателят предоставя за временно и възмездно ползваневалидно резервираната от Клиента ивент зала. Залата се предоставя готова за ползване, в едно с описаното в глава ІІІ, т.1 оборудване. Наемодателят гарантира изпълнението на всички национални разпоредби, които се прилагат за предоставяните зали, включително строителни и противопожарни наредби, предоставяне на помещения на лица със специални нужди. Наемодателят гарантира спокойно и необезпокоявано ползване от клиента на наетата зала в заявения срок.
2. 15 минути преди изтичане на резервирания от Клиента период, Наемодателят изпраща SMSна посочения в резервацията мобилен телефон на Клиента предупреждение за изтичане на периода на ползване.
3. Наемодателят има право да задържи, съобразно Тарифата на Наемодателя суми, при наличие на обстоятелства по VIІ, чл.3, 4 или 5 от ОУ
4. Наемодателят е длъжен да възстанови в срок от 5 работни дни от напускане на залата от Клиента направения от него депозит, в случай на отсъствие на обстоятелствата, описани в глава VII, чл.3, 4 или 5 от ОУ.
5. При настъпване на форсмажорни обстоятелства /природни бедствия, наводнение, земетресение, пожар, военни действия, терористични действия, епидемия, граждански безредици и др/, които правят невъзможно или неуместно, незаконно или нецелесъобразно провеждане на събитието на Клиента, страните не носят отговорност за неизпълнение, при своевременно изпращане на известие до другата страна. Страните запазват правото да реализират заявените ангажименти след отпадане на форсмажорните събития.
VIІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА. ОБЕЗЩЕТЕНИЯ1. Клиентът има права да използва залата, в едно с предоставеното за нея оборудване и съобразно направената резервация и плащане. Клиентът няма право да преотдава залата, както и да я използва за цели, различни от заявените. Клиентът декларира, че е извършил всички предварителни действия и е получил всички предварителни разрешения за използване на музикални композиции, обект на законите за защита на интелектуалната собственост.
2. За времето, в което Клиентът ползва залата, е длъжен да полага необходимата грижа на разумен и добросъвестен собственик. Клиентът носи отговорност за всички щети, причинени на Наемодателя и неговата собственост от него, негови клиенти, гости, служители и доставчици.
Клиентът декларира, че организацията и провеждането на организираното от него събитие е единствена и изключителна отговорност на Клиента.
3. Клиентът е длъжен да напусне залата в точния час, в който изтича направената от него резервация.
4. Клиентът е длъжен при напускането на залата да прибере в указаните места използваните от него съоръжения.
5. Клиентът е длъжен преди напускане на залата да почисти и да отстрани цялото оборудване, декорация, лични вещи и документация, която е внесъл на територията на залата.
6. При неизпълнение на ангажиментите, описани в т. 3, т. 4 или т. 5 от настоящия раздел, Клиентът дължи неустойка, в размер на 100 лв, която се удържа от направения депозит.
7. Клиентът има право да внася храни, напитки, цветя и/или друга декорация само след съгласуване с Наемодателя и след като заяви в резервацията вида и количеството им.
VІІІ ДЕКЛАРАЦИИ НА КЛИЕНТА във връзка с обработването на лични данни:С приемането на настоящите общи условия, Клиентът еднозначно и безусловно декларира следното:
1.Потвърждавам, че предоставените от мен данни на Наемодателя, необходими за сключването и изпълнението на Договора са верни, точни и пълни.
2. Декларирам, че съм напълно запознат с Общите условия и Тарифата на Наемодателя, условията му са ми изяснени преди подписването на Договора и съм съгласен и приемам тези условия.
3. Запознах се и съм съгласен с последствията от неизпълнението на ангажиментите ми, включително дължимите неустойки.
4. С подаване на заявката давам на Наемодателя съгласието си да обработва личните ми данни (ЕГН, адрес, име, презиме, фамилия, гражданство, адрес, мобилен телефон, електронна поща, и други, предоставени от Клиента и трети лица) с автоматични или други средства за целите на сключването, администрирането и изпълнението на Договора, както и за други цели, за които съм изразил или ще изразя в бъдеще моето съгласие.
5. Съзнавам и съм съгласен, че при сключването и изпълнението на Договора, Наемодателят има право да събира, оценява и по друг начин да обработва всички законно притежавани данни на Клиента .
ІХ. ДРУГИ УСЛОВИЯ 1. Наемодателят определя лице за контакт за Клиентите:Ева Гочева, e-mail: info@qbase.com
2. Всички плащания по договора за наем се извършват в български лева.
3. Всички спорове възникнали във връзка с изпълнение на този договор, страните ще решават чрез преговори, а ако не успеят да постигнат споразумение, спорът ще се отнесе за решаване от компетентния български съд. За всички неуредени случаи от този договор ще се прилагат клаузите на действащото българско законодателство.